نوشته شده توسط : دانلود رایگان پکیج های تحلیل تکنیکال

دانلود کتاب دایره المعارف زبان زنان/ ماریو بارت

 

ترجمه: مهشید میرمعزی 

 

"ماریو بارت" در کتاب "دایرة المعارف زبان زنان" نوشته است که

 

لینک دانلود مستقیم: Download

 

 زنان و مردان می‌تواند با به کارگیری توصیه هایی، حرف یکدیگر را بهتر درک کنند و به درک متقابل برسند و سوء تفاهم‌های ناشی از تفاوت هایشان را به حداقل برسانند. همواره سوتفاهم‌هایی بین زنان و مردان به وجود می‌آید چرا که زبان یکدیگر را نمی‌دانند. کتاب راهنمای حاضر با بیان این موضوع که زبان زنان و مردان با یکدیگر تفاوت دارد توانسته است به‌واسطه بحث‌های روانکاوی شده "ماریو بارت"به زبان ساده خود را بیشتر مطرح کند.

speaker bahman

:: برچسب‌ها: دانلود دایره المعارف زبان زنان , #زبان زنان , کتاب دایرة المعارف زبان زنان ,
:: بازدید از این مطلب : 722
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانلود رایگان پکیج های تحلیل تکنیکال

دانلود کتاب خانواده درمانی گلدنبرگ ترجمه فارسی : دانلود 

 نظریه های مشاوره و روان درمانی  خانواده درمانی گلدنبرگ , رشد لورا برگ , روانشناسی تربیتی سیف , روانشناسی کودکان استثنایی  روانشناسی مرضی , روش تحقیق  آمار و روش تحقیق مدرسان شریف

 

توضیحات محصول

کتاب خانواده درمانی

● خانواده ● رشد ● روانکاوی ● اسکیزوفرنی ● گشتالت ● گلدنبرگ

* خانواده تولید کننده معنا و مفهوم است *

نویسنده : ایرنه گلدنبرگ،هربرت گلدنبرگ

مترجمان :حمیدرضا حسین شاهی برواتی، دکتر سیامک نقشبندی

انتشارات : روان

-ساختار خانواده و راهبردهای آن

-ارائه شیوه های درمانی بحران نگر

-خانواده درمانی تعامل نگر و کوتاه مدت

 

 https://turk7.ir/product/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%AF%D9%84%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%B1%DA%AF-%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C

موضوع

 

آموزشی

 

موضوع آموزش

 

روان شناسی

 

نویسنده

 

ایرنه گلدنبرگ، هربرت گلدنبرگ

 

مترجم

 

سیامك نقشبندی - حمیدرضا حسین شاهی

 

سال انتشار

 

1400

 

نوبت چاپ

 

بیش از 20

 

تعداد صفحات

 

464

 

نوع جلد

 

شومیز

 

قطع

وزیری

 

Download 

speaker bahman

:: برچسب‌ها: خانواده درمانی گلدنبرگ PDF , خانواده درمانی گلدنبرگ , روانشناسی خانواده و تربیت فرزندان , روانشناسی سلامت ,
:: بازدید از این مطلب : 1048
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانلود رایگان پکیج های تحلیل تکنیکال

مطالعه سناریو قسمت ۹۹ توسط بازیگر نقش علاءالدين

 

بر اساس تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط برخی از بازیگران سریال موسس عثمان، قسمت ۹۹ از این سریال بسیاری از بازیگران قبلی نقش های مختلف از جمله (فاطمه، علاءالدين ،...) همچنان در این قسمت نقش ایفا می کنند.

 

با این وجود معلوم می شود که در قسمت ۹۹ زمان (تاریخ)  به جلو نمی رود و همچنان این کودکان در سریال حضور دارند.

 

براساس آخرین تصاویر منتشر شده بوراک اوزچویت برای شروع کار خود در مکان فیلم برداری حضور یافتند.

 

 بعد از شروع مطالعه سناریو سریال توسط بازیگران، تصویر برداری فصل چهارم به زودی آغاز خواهد شد و به زودی فصل جدید برای نمایش از شبکه atv روی پرده خواهد رفت

speaker bahman

:: برچسب‌ها: سریال قیام عثمان , قیام عثمان قسمت ۹۹ ,
:: بازدید از این مطلب : 1211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانلود رایگان پکیج های تحلیل تکنیکال

با ازکی‌پی و اعتبار تالی خدمات پزشکی دریافت کنید، بعداً بپردازید / خرید اعتباری خدمات سلامت و پزشکی

نویسنده: غزل یگانگی در تاریخ ۵ شهریور سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۷ 0

ازکی‌وام در سرویس جدید خود به نام «ازکی‌پی»، امکان خرید اعتباری خدمات سلامت و پزشکی را در هومکا فراهم کرده است. افراد در این سرویس می‌توانند از ۵۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون تومان خدمات اعتباری دریافت و هزینه آن را آخر ماه یا به‌مرور پرداخت کنند.

 

به گزارش روابط‌عمومی ازکی‌وام، خرید اعتباری به روش BNPL، راه‌حلی است که اکنون در دنیا به‌عنوان جایگزینی برای کارت اعتباری شناخته شده است. همچنین پیش‌بینی شده که تا سال ۲۰۲۵ از هر چهار خریدار، یک نفر با این روش خرید خواهد کرد. در ایران نیز این روش در شرایطی که قیمت‌ها دچار نوسان است، می‌تواند به‌عنوان ابزار مؤثری در خرید تلقی شود.

 

خدمتی برای رفع نیازهای روزمره

ازکی‌وام به‌عنوان پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات اعتباری از دو ماه گذشته سرویس جدید خود به نام ازکی‌پی را در حوزه اعتباردهی خرد ارائه داده و کاربران سازمانی و عادی می‌توانند از این خدمت برای رفع نیازهای روزمره خود استفاده کنند.

 

در ازکی‌پی افراد می‌توانند در دسته‌های مختلفی از فروشگاه‌ها مانند مد و پوشاک، سلامت و پزشکی، گردشگری و غیره به‌صورت اعتباری خرید کنند و هزینه آن را آخر ماه یا در پنج قسط بپردازند.

 

در حال حاضر ازکی‌پی با اعتبار تالی، در حوزه پزشکی و سلامت، از طریق مجموعه هومکا خدمات اعتباری ارائه می‌دهد تا افراد بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها، بتوانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند و دغدغه پرداخت هزینه در لحظه را هم نداشته باشند.

 

 

دریافت اعتبار بدون ضامن و وثیقه

افراد به‌عنوان کاربران عادی یا سازمانی، برای دریافت خدمات اعتباری ازکی‌پی در هومکا کافی است به سایت ازکی‌وام مراجعه و با ثبت‌نام در ازکی‌پی از ۵۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کنند.

 

برای دریافت این اعتبار نیازی به ضامن نیست و فقط با وارد کردن شماره تماس و کد ملی این اعتبار به افراد ارائه می‌شود. با دریافت این اعتبار افراد می‌توانند از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام در دسته‌های مد و پوشاک، لوازم آرایشی، گردشگری، خواروبار، سلامت و پزشکی و غیره در لحظه خرید کنند و هزینه آن را ماه بعد یا به‌صورت اقساطی در پنج قسط بپردازند.

 

BNPLازکی‌وامخرید اعتباری

speaker bahman

:: برچسب‌ها: BNPL , ازکی‌وام , خرید اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 1147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانلود رایگان پکیج های تحلیل تکنیکال

آموزش کاربردی افزایش سرعت سایت

چکیده

بدون شک سرعت سایت به یکی از اولین و مهم ترین فاکتور های سئو سایت تبدیل شده و از حالت انتخابی به یک ضرورت برای مدیران وب سایت ها بدل شده است. جدایی از بحث میزان اهمیت افزایش سرعت سایت برای موتور های جست و جو، این امر به یکی از اصلی ترین چالش های بخش دیجیتال مارکتینگ (میزان تعامل با کاربر) تبدیل شده است. در ادامه به معرفی روش های کاربردی و موثر برای بهینه سازی سرعت سایت خواهیم پرداخت.

 

سرفصل‌ها

چرا افزایش سرعت سایت مهم است؟

علت دیر لود شدن سایت

آموزش بهینه سازی سرعت سایت

1- بهینه سازی تصاویر سایت

2-بهینه سازی کش مرورگر

3- استفاده از سیستم CDN

4- فشرده سازی فایل های کتابخانه ای

ترفندهای افزایش سرعت سایت

نحوه اندازه گیری سرعت سایت

ابزار های اندازه گیری سرعت سایت

بهترین افزونه های وردپرسی افزایش سرعت سایت

1- افزونه بهبود سرعت سایت wp-Rocket

2- افزونه wp-optimize

3-افزونه وردپرسی w3 total cache

Time to Interactive چیست و چگونه میتوان آن را بهینه کرد

چرا افزایش سرعت سایت مهم است؟

قبل از پرداختن به چگونگی کاهش زمان لود سایت بهتر است با یک آمار ارائه شده توسط StrangeLoop آشنا شوید، نتایج این آمار میگوید تاخیر یک ثانیه ای در بارگذاری و لود صفحات وب سایت شما میتواند منجر به کاهش آمار 7 درصدی فروش، کاهش 12 درصدی آمار بازدید سایت و کاهش حدود 20 درصدی میزان رضایت مشتریان شما شود. فکر میکنم علاوه بر بحث میزان اهمیت گوگل و دیگر موتور های جست و جو بر افزایش سرعت سایت جهت سئو و ارتقا ربته در نتایج جست و جو، این آمار دلایل کافی را برای میزان اهمیت حتی یک میلی ثانیه ای برای شما ارائه داده باشد.

 

از طرفی با توجه به اهمیت مبحث بودجه خزش سایت، باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که سرعت سایت شما یکی از اصلی ترین فاکتور های مورد توجه برای تخصیص میزان بودجه خزش به شما خواهد بود.

 

 

 

علت دیر لود شدن سایت

علت دیر لود شدن سایت

 

کندی لود شدن سایت (یا همان پایین بودن سرعت سایت) میتواند علل مختلفی داشته باشد، از جمله این موارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد که در ادامه این مقاله به آموزش بهینه سازی هر یک از این موارد خواهیم پرداخت

 

سنگین بودن حجم تصاویر و فایل های استفاده شده در صفحات

بهینه نبودن فایل های کتابخانه ای مثل فایل های CSS, HTML, SCRIPT و....

کندی سرور

عدم استفاده از کش

بهینه نبودن دیتا بیس

تعداد بالای درخواست ها از سمت مرورگر به سمت سرور

و...

 

 

آموزش بهینه سازی سرعت سایت

در قسمت قبل به صورت اجمالی به معرفی برخی از المان های اصلی تاثیر گذار در میزان سرعت بارگذاری سایت اشاره کردیم. در این بخش به صورت اختصاصی به معرفی هر یک از فاکتور های تاثیر گذار در سرعت سایت بر اساس میزان اولویت پرداخته و روش های بهینه سازی این موارد را بیان خواهیم کرد.

 

 

 

1- بهینه سازی تصاویر سایت

بهینه سازی حجم تصاویر

 

همان طور که در ابتدای این مقاله بیان کردیم، در بحث سرعت لود سایت، ملی ثانیه ها اهمیت خواهند داشت و در این فضا هر MB میتواند در این میزان تاثیر خود را نشان دهد. با توجه به حجم بالای تصاویر و به طور کلی مدیا نسبت به دیگر فایل های مورد استفاده در صفحات وب، طی تجربیات و بررسی های متعدد از سایت های مختلف، مشاهده شده که یکی از اصلی ترین عامل در کندی لود شدن سایت ها عدم بهینگی تصاویر در سایت ها است. 

 

در نظر داشته باشید حتما تصاویر را قبل از بارگذاری در سایت ابتدا یا با ابزارهایی مانند فتوشاپ (save for web) بهینه کرده و یا اگر از cms های وردپرسی استفاده میکنید، میتوانید از افزونه های مختلف برای بهینه سازی تصاویر استفاده کنید.

 

نکته مهم دیگر برای بهینه سازی تصاویر، فرمت تصاویر هستند، گوگل و دیگر موتور های جست و جو استاندارد های مختلفی را برای فرمت های مختلف تصاویر ارائه داده اند که میتوانید با استناد به آنها از فرمت های jpg - png -webp و... استفاده کنید.

 

 

 

استفاده از Lazy Load

اگر با ساختار لود شدن صفحات وب تا حدی آشنا باشید، میدانید که صفحات برای نمایش به کاربر، به صورت خطی باید بارگذاری و لود شوند. این نوع لود شدن تا زمانی بدون مشکل خواهد بود که تعداد رسانه مانند تصاویر، ویدئو و... در صفحات شما کم باشد. اما اگر تعداد ان فایل ها زیاد باشد آن وقت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ کاربر باید منتظر باشد تا تمامی این فایل ها به ترتیب لود شوند. شما با استفاده از تکنیک lazy load میتوانید بارگذاری این فایل ها رو به تعویق انداخته و به مرورگر و کاربر اجازه دهید تا این فایل ها رو بعد از بارگذاری فایل های اصلی لود کرده تا کاربر بتواند هر چه سریعتر با صفحه ارتباط برقرار کرده و Time to Interactive (در انتهای این مقاله به مفهوم Time to Interactive خواهیم پرداخت) کاهش پیدا کند.

 

 

 

2-بهینه سازی کش مرورگر

speaker bahman

:: بازدید از این مطلب : 1060
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانلود رایگان پکیج های تحلیل تکنیکال

پروکسی برای تلگرام

#فیلترشکن_شادوساکس

United Kingdom

https://t.me/proxy?server=HogWarts.Fie-ol.autos.&port=443&secret=7lUPvpErJ3U_pUojxzuoBjR0ZWxld2ViaW9uLmNvbQ==

 

Germany

https://t.me/proxy?server=control.citycenter.pics.&port=443&secret=7s8J5YYVhvOdr-WqHy_58gV1ay5zdHlsZS55YWhvby5jb20%3D&@tgMTProto

 

Romania

https://t.me/proxy?server=All.fitness-bike.boston.&port=443&secret=7tpqp8KsYZwGDzVfPxcyVzdzZWdtZW50LnByb2QuYmlkci5pbw&@tgMTProto

 

Romania

https://t.me/proxy?server=Holoo.almanda-gym.ink.&port=88&secret=7tpqp8KsYZwGDzVfPxcyVzdzZWdtZW50LnByb2QuYmlkci5pbw&@tgMTProto

 

Germany

https://t.me/proxy?server=www.coreldraw.rocks&port=443&secret=dd00000000000000000000000000000000

 

Austria

https://t.me/proxy?server=explore.charging.exchange&port=443&secret=7jK5IN_7UWQwKOL2uHjU6sF3d3cuc2Ftc3VuZy5jb20=

 

Austria

https://t.me/proxy?server=timber.talktome.tokyo&port=443&secret=7jK5IN_7UWQwKOL2uHjU6sF3d3cubGRvY2VvbmxpbmUuY29t

 

Germany

https://t.me/proxy?server=orca.oktopus.okinawa&port=443&secret=7jK5IN_7UWQwKOL2uHjU6sF3d3cubW96aWxsYS5vcmc=

 

Ireland

https://t.me/proxy?server=hang.hector.help&port=443&secret=7jK5IN_7UWQwKOL2uHjU6sFzdGF0aWMudHdpdGNoY2RuLm5ldA

 

Germany

https://t.me/proxy?server=ping.prallel.plus&port=443&secret=7jK5IN_7UWQwKOL2uHjU6sF3d3cuY2FtYnJpZGdlLm9yZw==

 

Germany

https://t.me/proxy?server=control.citycenter.pics.&port=443&secret=7s8J5YYVhvOdr-WqHy_58gV1ay5zdHlsZS55YWhvby5jb20=

 

Germany

https://t.me/proxy?server=kingdom.kaktoos.kitchen&port=443&secret=7jK5IN_7UWQwKOL2uHjU6sF3d3cudXBlcmEuc2hvcA==

 

#پروکسی #پروکسی_تلگرام 

خرید اینترنتی فیلترشکن جدید (اعتبار تا اسفند 1402: Download 

 

speaker bahman

:: برچسب‌ها: اکانت رایگان شادوساکس , نحوه استفاده از شادوساکس , ساخت سرور شادوساکس , سرور شادوساکس ,
:: بازدید از این مطلب : 1165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانلود رایگان پکیج های تحلیل تکنیکال

سامانه «تحلیل و نقد آراء دادگستری» راه اندازی شد.

سامانه «تحلیل و نقد آراء دادگستری» راه اندازی شد.

محمد کاظمی فرد، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در نشست شورای عالی قضایی از راه‌اندازی سامانه «تناد» خبر داد.

 

-پ+

به گزارش واحد خبر «مافا» قوه قضاییه، سامانه تناد که مخفف عبارت «تحلیل و نقد آراء دادگستری» است، یکی از تکالیف برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه کشور بوده است. در واقع بر اساس ماده ۲۱۱ این برنامه، قوه قضاییه می‌بایست تا سال دوم برنامه پنج‌ساله پنجم به گونه ای عمل می‌کرد که ضمن حفظ حریم خصوصی اشخاص، آراء صادره از سوی محاکم به صورت بر خط(آنلاین)، در معرض تحلیل و نقد صاحب‌نظران و متخصصان قرار گیرد.

 

راهکاری نوین برای شفافیت

 

اگرچه در آن زمان اقداماتی در این خصوص انجام شد و حتی خبرها حکایت از اتصال این سامانه به دادسرای انتظامی قضات داشت، اما بالاخره در آخرین نشست شورای عالی قضایی که در آخرین روز مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات خبر راه‌اندازی این سامانه در شبکه داخلی قوه قضاییه را اعلام کرد.

 

کاظمی فرد در این نشست با اعلام این خبر، گفت: «انتشار عمومی و برخط آراء قضایی با حفظ محرمانگی اطلاعات اشخاص دخیل در پرونده، یکی از راهکار‌های سند تحول قضایی برای ایجاد شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آراء قضایی به شمار می‌رود.»

 

او با اشاره به راه‌اندازی نسخه اول سامانه تناد در شبکه داخلی قوه قضائیه اعلام کرد که در مرحله اول فقط کارکنان قضایی به این سامانه دسترسی دارند و بعد از طی مراحل آزمایشی این سامانه به عنوان یکی از خدمات مرتبط با پنجره واحد در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

 

به این ترتیب، مردم، وکلا، متخصصان، پژوهشگران و دانشگاهیان با دسترسی به آراء قضایی می توانند از فرایند رسیدگی به پرونده‌ها مطلع شوند. همچنین امکان تحلیل و نقد آراء قضایی برای حقوق‌دانان و صاحبنظران از این طریق فراهم می‌شود.

 

این در حالی است که پیش از این، اعلام شده بود که این سامانه جزو سامانه‌های داخلی قوه قضاییه به شمار می‌رود و قرار نیست در دسترس عموم قرار بگیرد.

 

سابقه تناد

 

اگرچه پیشینه سامانه تناد به سال ۹۲ برمی‌گردد، اما حتی پیش از این تاریخ، پژوهشگاه قوه قضاییه با همکاری مرکز آمار و فناوری اطلاعات دستگاه قضایی، انتشار بخشی از آرای قضایی دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران، شعب تجدیدنظر دیوان عدالت اداری و شعب دیوان عالی کشور را در قالب چاپ چندین جلد از مجموعه‌های آرای قضایی دوره‌ای آغاز کرده بود.

 

با این حال، هزینه‌های بالای نسخه‌های چاپی باعث شد که پژوهشگاه قوه قضائیه با راه‌اندازی ۲ سامانه «تناد» در بستر داخلی قوه قضاییه و سامانه «بانک داده آرای پژوهشگاه قوه قضاییه» در بستر اینترنت، از فناوری‌های جدید استفاده کند.

 

در آبان ماه سال ۹۴ اما اعلام شد که به منظور تحلیل و نقد آرای دادگستری‌ها و دیوان عالی کشور و با در نظر گرفتن حفظ حریم خصوصی افراد، آرای صادره از سوی محاکم به‌ صورت آنلاین در معرض تحلیل و نقد صاحب‌نظران و متخصصان قرار می‌گیرد.

 

رئیس وقت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، رویه‌های صحیح برای پرونده‌های مشابه را یکی از نتایج استفاده از این سامانه دانست و افزود: «در صورت استفاده صحیح از این سامانه و نظرات اشخاص اهل‌ فن، نتایجی از قبیل اعمال رویه‌های صحیح برای پرونده‌های مشابه، بالا رفتن درک مفاهیم و ادبیات قضایی در بین اشخاص و دقت بیش‌ از پیش کارشناسان در ارائه نظرات و آرا استخراج می‌شود.»

 

اگرچه حمید شهریاری در آن زمان به بیان جزئیاتی از سیستم دسترسی به سامانه تناد از جمله نوع کاربر(عادی یا کارشناس)، مجوز ارزیابی‌ها، ارسال نظرات، مشاهده کنترل پنل، مجوز دسترسی به قسمت مدیریت سامانه پرداخت، اما خبری از عملیاتی شدن آن نشد. هرچند اعلام شد که این سامانه برای بررسی‌های بیشتر در اختیار معاونت آموزش قوه قضاییه قرار گرفته است.

 

او حتی به ارزیابی دادنامه‌ها به وسیله کاربران اشاره و اعلام کرد که کاربران می ‌توانند با توجه به شاخص‌هایی که برای آن کاربر تعریف شده، به دادنامه‌ها امتیاز بدهند.

 

شهریاری همچنین گفت: «کاربران می‌توانند نظرات، نقدها و مستندات خود را در مورد هر دادنامه ارائه بدهند که در صورت تأیید آنها ذیل دادنامه نمایش داده خواهند شد.»

 

آثار مثبت «تناد»

 

با این اوصاف، راه‌اندازی «تناد» را باید به فال نیک گرفت، چراکه با توجه به لزوم شفافیت قضایی در راستای ارتقاء سیستم‌های نظارتی، این سامانه راهکاری نوین برای رفع نقص سازوکارهای نظارتی و همچنین شفافیت و کارآمدی بیشتر قوانین و نظارت بر عملکرد قضات محسوب می‌شود.

 

از آثار مثبت دیگر «تناد» پس از دسترسی عموم مردم به آن، آگاهی و شناخت آحاد مردم از فرایندهای رسیدگی است. به عبارت دیگر، مردم با مطالعه مستندات قانونی، مستندات فقهی، نقد رأی، نظرات و و وحدت رویه‌های ارسالی از سوی سایر کاربران، در مراجعه به مراجع قضایی با دقت و آگاهی بیشتری عمل کنند.

 

مطالعه این موارد به آنها کمک خواهد کرد که دریابند شکواییه‌های آنها قابلیت طرح و استماع در مرجع قضایی را دارد یا خیر. همچنین اشخاص پس از طرح شکواییه و اعلام رای از سوی مرجع قضایی، در صورت تجدیدنظرخواهی با نگاهی کارشناسی‌تر اقدام خواهند کرد. این در حالی است که وکلا هم از محتوای منتشر شده در «تناد» تا حد زیادی منتفع خواهند شد. همچنین مطالعه آراء و تحلیل‌ها و نقدهای صورت گرفته به این آراء، کمک بزرگی به کارکنان دستگاه قضا از جمله دادیاران و قضات برای رسیدگی و صدور رای خواهد کرد.

 

نویسنده : مدیر ارشد

speaker bahman

:: بازدید از این مطلب : 1168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانلود رایگان پکیج های تحلیل تکنیکال

نمره منفی در چه صورت باعث ابطال گواهینامه می‌شود؟

 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ:

در جدول تخلفات حادثه ساز ۲۰ تخلف وجود دارد که انجام آن‌ها باعث می‌شود علاوه بر جریمه، نمره منفی نیز برای راننده ثبت شود.

 

اگر در مرحله اول جمع نمرات منفی راننده در صورت انجام تخلف حادثه ساز به ۳۰ برسد، سه ماه گواهینامه وی ضبط می‌شود.

اگر بعد از سه ماه راننده دوباره شروع به رانندگی کرد و تخلفات حادثه ساز انجام داد و رفتار وی اصلاح نشد، این بار در صورت رسیدن جمع نمرات منفی به ۲۵، شش ماه گواهینامه وی ضبط می‌شود.

اگر راننده پس از دوبار ضبط گواهینامه باز هم دست به تخلفات حادثه ساز بزند و نمره منفی دریافت کند، در صورت رسیدن جمع نمرات منفی اش به عدد ۲۰، گواهینامه وی باطل می‌شود و راننده مذکور باید پس از یک سال وقفه دوباره به آموزشگاه‌های رانندگی مراجعه کند و آزمون بدهد تا دوباره گواهینامه بگیرد.

 

 پایگاه اخبار و اطلاعات حقوقی #رسانه_حقوق

 

@law

speaker bahman

:: برچسب‌ها: کدهای نمره منفی گواهینامه , استعلام نمره منفی پلاک , نمره منفی آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 1188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانلود رایگان پکیج های تحلیل تکنیکال

ارزش روز سهام عدالت

 

بر اساس معاملات امروز (۲۳ مرداد) ارزش روز سهام عدالت یک میلیون تومانی به ۲۴ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان رسیده است.

 

ارزش روز سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی برابر با ۱۳میلیون و ۲۴۷ هزار تومان و سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی برابر با ۱۲ میلیون و ۲۷۷ هزار تومان است.

 

#تبریزمن ؛ رسانه مرجع آذربایجان speaker bahman

:: بازدید از این مطلب : 1268

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانلود رایگان پکیج های تحلیل تکنیکال

قسمت 40 سریال تشکیلات زیرنویس فارسی

 

 

 

 

 

سریال آلپ ارسلان سلجوقیان بزرگ

قسمت چهل سریال تشکیلات Teskilat ؛ در چهلمین قسمت از سریال اکشن و جاسوسی و در عین حال ، اسلامی « تشکیلات » ، با شهادت مته بیگ ، رییس سرویس تشکیلات استخبارات ملی ترکیه توسط دشمن قسم خورده ملت مسلمان ، « ایلدیریم بیگ » ...

فیلم  .

#سریال_تشکیلات_قسمت_40  .

#سریال_تشکیلات_قسمت40 #قسمت_40_سریال_تشکیلات # قسمت_چهلم_سریال_تشکیلات

speaker bahman

:: بازدید از این مطلب : 1297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()